maandag 21 december 2015

ontdekkingstocht

Het kriebelt van de nieuwe dingen die er aan het ontstaan zijn. Nieuwe mensen met, voor mij, nieuwe ideeen en wegen. Ik zei laatst al dat er een heel nieuwe wereld voor mij is open gegaan. En dat is zeker zo. De ervaringen van de afgelopen 2,5 jaar hebben mij veranderd en maken het voor mij mogelijk paden te bewandelen die ik anders niet had durven betreden. Wat had ik daar te zoeken? Getekend door het leven, richt ik mij op, verbreed mijn horizon en ga op ontdekkingstocht.

Nieuwe ik, nieuwe weg
nieuwe manier, nieuwe woorden die ik zeg
nieuwe ervaring, nieuwe kijk
nieuwe ik, die niet meer wijk'

Ervaringen die me hebben getekend
zij waren werkelijk baanbrekend
Sporentrekkend
en zelfs angstwekkend

Zonder Licht geen donker
Zonder angst geen weerstand
Zonder Hoop geen vrees
Zonder Geloof geen overtuiging
Zonder Liefde geen leegte

het was geen keuze om jou los te laten
het was een keuze hoe we je vrij konden laten
het was geen keuze wat we moesten doen
het was een keuze hoe we het leven verder gaan doen

Met nieuwe ik
Met nieuwe ervaringen
Met nieuwe diepgang
Met nieuwe kijk

Is mijn blik vergroot
Mijn horizon verbreed
Mijn Liefde dieper
Mijn Leven Rijker

Geen opmerkingen:

Een reactie posten