dinsdag 22 maart 2016

aan de slag

De aanslagen vandaag. Ze raken me. Nog niet eerder raakte het mij zoals vandaag. Waarom nu dan wel? Misschien omdat ik me langzamerhand weer wat meer verbonden voel met de wereld, misschien omdat ik over 2 weken zelf op Schiphol sta. En dan is het niet fijn om te weten dat een vliegveld doelwit is.
In zo'n wereld wil ik helemaal niet leven. Maar ik wil ook niet leven in een wereld met kinderkanker. Dus ja, wat te doen? Of misschien weer die eeuwige vraag wat is de keuze? Beiden lijken niet uit te bannen zijn en een gegeven van deze wereld. Dus is het weer de vraag, hoe ga ik hiermee om. Soms als ik het niet weet, ga ik zitten en ga ik schrijven, dan komen de antwoorden vanzelf. Soms weet ik dat het van Mirthe komt, maar dit keer, lees zelf maar ( en eigenlijk is de bron niet belangrijk, op Liefde zit geen patent, het is vrij beschikbaar voor iedereen en laten we dat zo houden):

Let the pain in and cry
Let it flow
Each tear will feed love
Because it was poored from eyes filled with love
Love will grow on tears of love
Love missing out
Love of missing our loved ones
Love on our lives
Love filled people
Love filled lives
We all can love
Over and over we can love, more and better
We have to practice on giving love,
for it won't grow on its own
It needs attention
It needs to manifest on a conscience level
Be ware of love and it will grow to enormous splender
Be whole, be love and healing will come in an instand
That is what you all can do, in a second, again and again
Forgive the ones who hurt you
Forgive the ones who gave you pain instead of love
Forgive yourself for being hurt
Forgive yourself for letting pain enter your life.
Process the healing
Process by gaining love
Reach out a hand, help out
Fill your hands with love
and chearfullness will poor your vains, all your vessels
all of your being
It will banish fear, it will increase joy
it will stop terror that's been pooring into this world
love all the ones who are so likely to be hated
I dare you to let love fill your life

Geen opmerkingen:

Een reactie posten