woensdag 3 februari 2016

Wijskind

Kind met sprekende ogen
Kind met stralende lach
Kind met kloppend hart

Je ogen zeggen dat je alles weet
Je lach dat je Leeft
Je hart dat je houdt van

Je weet meer dan ik vermoeden kan
Je Leeft intenser dan ik denken kan
Je houdt meer van, dan ik aan kan

Je ogen zijn wijzer dan je leeftijd zegt
Je lach heeft een bron van vreugde die ik vergeten was
Je hart omhelst meer dan ik voor mogelijk hield

Wijskind
Weten wat je te doen stond
Weten dat het maar even zou zijn
Weten dat je snel moest zijn
Weten dat je vertrekken zou
Weten, weten, weten

Nooit zal ik weten hoe het voor jou was
Nooit zal ik weten wat jij dacht
Nooit zal ik weten wat er in jou omging

Altijd zal ik jouw wijsheid onthouden
Altijd zal ik ook voor jou leven
Altijd zal ik meer houden van

Wijskind, met lachende ogen en gouden Hart

Geen opmerkingen:

Een reactie posten