zaterdag 27 februari 2016

van onrust naar actie

Onrust overheerst deze week, overal zie ik het werk liggen dat gedaan moet worden, maar geen idee waar te beginnen. Ik probeer weer een logica te zoeken in wat nu het beste eerst aangepakt moet worden. Het ondernemersplan moet immers ook klaar, maar ik kom tot de ontdekking waar de blokkade ligt. Ik moet dingen vast leggen die mogelijk in de toekomst gaan gebeuren. En daar ben ik nou juist vanaf gestapt, van dat plannen en verwachten. Hoe kan ik dan mijn plannen en ideeen ombuigen naar meer concrete plannen, die in geld getoetst kunnen worden. Ik snap de instanties wel, maar mezelf ook telkens beter. Een baan is zoveel makkelijker, dan hoef je dit niet allemaal door te werken en weet je pak hem beet ongeveer wat je krijgen gaat. Zucht, de zoektocht is eindeloos en nog weet ik niet wat ik nu het beste kan doen. Het huis is één groot Lichtpunt aan het worden. Er is haast geen kamer waar niet iets staat dat met de Lichtpuntjes te maken heeft. De voorraad is goed gegroeid de laatste tijd, iets wat in mijn planning lag (alleen stond dat niet op papier...) Maar, nu zit de voorraad in dozen en heb ik nog geen overzicht. Wat te doen? Juist, aanpakken!
Eerst bracht de onrust met gister een paar keer naar de stort. Dat ruimt op. En vandaag stond ik maar zo ineens in de Gamma. Het moet niet gekker worden, maar echt mijn eerste laminaatvloer is een feit. Nu kan ik de stellingen in elkaar zetten en mijn voorraad in kaart brengen.
Eerst maar even koken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten