maandag 25 januari 2016

werkoverzicht

En dan toch lijkt er een einde te komen aan deze lange maand. Een maand waarin ik de broodnodige rust kreeg. Weinig stress van af te maken opdrachten of markten waar ik heen moest. Lekker enerzijds, maar anderzijds altijd als de rust is gekeerd op het ene vlak, komt de onrust op het andere vlak.
Ach en de rust is betrekkelijk, want het is wel fijn dat ik thuis kan door werken.
 Om een impressie te geven wat er de afgelopen weken ons huis heeft gevonden, volgen er wat foto's van de voorraad, van giften en pakketjes die bezorgd werden.

Een groot gedeelte is al wel verwerkt, maar nog mag ik niet klagen. De aanlevering zit goed op stroom. En het verwerken wordt alleen maar leuker doordat nu deze mooie smeltketel goed zijn werk doet. 2 weken geleden aangeschaft en wat een plezier heb ik er al van gehad!

In een dag kan ik vele malen meer kaarsen maken dan voorheen en het kost me minder moeite, doordat de smeltblikken op een formaat zijn, dat standaard kaarsen in hun geheel gesmolten kunnen worden. Voorheen hakte ik elke kaars in stukken en dat is best een klus, wanneer er zoveel verwerkt moet worden. Het is namelijk ook zo, dat ik heel veel kaarsen krijg, die niet of nauwelijks hebben gebrand. Ik ben er blij mee, want dan heb ik meer om te verwerken :)

Dus blij als ik ben, kan ik lekker door blijven werken. Het stroomt hartjes op het moment. Niet alleen de grote, maar ook de kleine drijfhartjes. Er staat weer wat op de planning, rara wat zou dat zijn?










Geen opmerkingen:

Een reactie posten