donderdag 12 november 2015

Mooi, mooi, mooi

Weer een kinderfeest achter de rug, toch wel een hele bevalling elke keer weer. Wel kon ik dit maal de hele ronde uit lopen. Misschien ook wel door die ene roos die bij dat ene huis aan de moeders werd uitgedeeld, haha.
Thuis gekomen met een tas zwaar van al het snoepgoed, kakt Lars snel in. Zo'n last van zijn voeten, wel is hij tevreden hoor, maar hij heeft zelfs geen puf om zijn buit te bekijken. Dus omkleden, tandenpoetsen en lekker op bed.
Ik kak ook in, even de hele dag flink wat Lichtpuntjes gecreerd, even tussendoor soep gemaakt, even tussendoor naar de winkel en ook even tussendoor naar de andere winkel, dan nog even de soep weg brengen en dan dus ook even 2 uur buiten langs de deuren lopen. Ja dan voel ik de vermoeidheid ook wel. Het huis is een chaos, overal staat wel iets wat blijk geeft van de werkzaamheden die nog steeds in de huiskamer worden gedaan. Toch nog even in de benen, een paar mandjes klaar maken voor het eerste werkbezoek van de volgende ochtend: het rouwcentrum heeft namelijk interesse in de Lichtpuntjes. Daar zij de eerste hoofdleverancier van het hoofdbestanddeel van de Lichtpuntjes zijn: de kaarsrestanten, is dit wel een heel mooi vervolg en maakt het weer een cirkel compleet.
Enthousiast en warm werd ik daar vanochtend ontvangen. Weer ogen die oplichten bij het zien van de kleurrijke Lichtpuntjes. Wat fijn, toch! Afspraken gemaakt en op naar het volgende werkbezoek van deze ochtend: de fotograaf. De eerste foto's zijn bewerkt en of ik wil komen kijken wat ik van deze opzet vindt. Ik ben blij verrast met het resultaat. Ik ben vooral ook blij met de wijze waarop er wordt meegedacht en hoe tijdloos de Lichtpuntjes nu worden getoond, prachtig. Ook hier ga ik de deur uit nadat er verdere afspraken zijn gemaakt. Mooi, mooi, mooi. En moe, maar ook tevreden.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten