woensdag 4 november 2015

Druk

Druk, druk, druk. Fotoshoot, inpakken, smelten, hakken, PR, bestellen, afstemmen, tekenen, nadenken, handelen, creeeren, knippen, plakken, schrijven, verbinden, loslaten, verkopen, verzamelen, ophalen, weg brengen, door sturen, versturen, om zetten naar nieuwe creaties, groeien en voorzichtig aan 'uitbesteden'. Het is een greep uit kernactiviteiten van deze dagen. Komende zaterdag staat het symposium van de VOKK op het programma en aan mij de eer om een tafel te vullen met SuperMirthe's Lichtpuntjes. Het is elke keer weer hartverwarmend om te ervaren hoe ze ontvangen worden, hoe ze geprezen worden om het gedachtegoed dat het Licht uitstraalt. Ik word er geregeld stil van, dat ik dit mag doen!
En het symposium is niet de enige plek waar ik de Lichtpuntjes mag presenteren. Op 28 november is er de uitvaartbeurs Memorés in de Nieuwe Kolk hier in Assen. En ja, daar ben ik ook! Een uitvaartbeurs is even hele andere koek, dan een zomermarkt, of een spirituele markt. Ik denk dat ik mijn driedelige pak maar uit de kast moet halen... Maar dat is niet het enige, het is veel meer dan alleen de Lichtpuntjes neer zetten, het is presenteren, van de Lichtpuntjes en hoe kan dat georganiseerd worden voor nabestaanden. Tijdens de uitvaart of een gedenkdag naderhand, waarbij Lichtpuntjes gecreerd kunnen worden. Het is best een heel proces van bewust ondernemen. En allemaal om Mirthe's licht verder te laten stralen, omdat ik dat kan, juist nu kan ik dat doen, veel meer en verder dan ik voor mogelijk had geacht.
Voor de beurs aan, is er de mogelijkheid om Mirthe's verhaal te zien, in het programma Bakkie Troost, 21 november rond de klok van half 7. De opnames waren een half jaar geleden, ik heb veel verteld, waarvan ik nu niet meer weet wat allemaal en ook niet weet wat er van wordt gebruikt in de uitzending. Zelf krijg ik het ook dan pas te zien, dus spannend vind ik dat wel.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten