zondag 22 november 2015

De dag erna

Vandaag is het hetzelfde weer als tijdens de opnames. Dat zou je niet zeggen, maar voor we gingen draaien stonden we eerst met ons allen t schuilen voor een enorme hagelbui. Toen de opnames eenmaal begonnen werd het wonderwel 2 uur lang droog, om vervolgens weer los te barsten toen de laatste beelden zonder mij en de presentatrice werden geschoten. Toen ontbrak alleen de sneeuw, maar voor de rest ging het van zon naar een bui en andersom, net als dus vandaag.
Bijzonder dat ze nou net het stukje van weduwe, wees en moeder zo duidelijk laten terug komen. Ik had toen nog niet aan Vlindermoeder gedacht, want daar is het in dit blog allemaal om te doen. Als Vlindermoeder verbonden blijven met je kind, zij die niet meer tastbaar aanwezig is, maar dat zeer zeker wel is!
De reacties zijn hartverwarmend, alweer. Er gebeurt veel dat voor mij hartverwarmend is, het wordt misschien een beetje eentonig, maar zo beleef ik dat nou eenmaal. Mirthe voelt zo dichtbij deze dagen. Met alles wat ik doe, straalt zij door. Nu het naar topdrukte gaat met de Lichtpuntjes voel ik haar stralen en blij zijn en streng zijn: ademhalen mama, rustig aan, 1 ding tegelijk. Gelijk heeft ze natuurlijk, maar ik heb een hekel aan nee verkopen en wil dus wel genoeg voorraad hebben. Vrijdag bemerkte ineens dat even een serie maken, resulteerde in lege dozen....help. Even een oproep op fb en ja hoor de stroom is weer op gang. Vandaag weer een serie gemaakt en 2 bestellingen afgemaakt. Hoezo zondag rustdag? Ik werk elke dag wel een paar uur, die zelfstandigen grens van minimaal 1225 uur per jaar, van de belastingdienst, die haal ik wel, zelfs al zouden we rekenen vanaf 1 juni. De dag dat ik officieel ben begonnen. Maar goed, alles om Mirthe te laten stralen en ik geloof dat dat wel lukt. Nu maar even rust nemen, zodat ik ook kan blijven stralen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten