woensdag 31 mei 2017

feest

Daar is die dan: de dag! De opening!
De zon schijnt, de bloemetjes staan buiten, het eten en drinken wordt verzorgd. Ik heb geweldige steun asn danes die ik tot voor kort niet kende, maar zich met hart en ziel in zetten voor de zaak. Hoe bijzonder is dat?  Ze maken het zo mooi en ik kan daar zo van genieten!
Zo onzeker als ik hierover was, de laatste dagen valt alles samen. Lukt het me te genieten en me dankbaar te voelen om wat hier met liefde wordt neergezet.
Te horen dat jij voelbaar aanwezig bent is een groot cadeau. Dat is alles wat ik wil lieve Mirthe. Ik neem je mee op mijn reis en ik wil niets liever dan jiu voorstellen aan hen die jou niet hebben leren kennen. Je bent te mooi om voor mezelf te houden.
We gaan de slingers ophangen en de balonnen opblazen, iedereen zal weten dat het feest is!

1 opmerking:

  1. Hallo liedeke
    Het is me niet gelukt langs te komen op je open dag, maar wel aan je gedacht.
    Gisteren maakte een jonge collega haar eerste kind wat ging sterven mee. Het blijft zo verdrietig, maar als ouders dan hun kind de rust niet kunnen geven....
    Vandaag heb ik de collega verteld over Mirthe en hoe vol liefde haar gezin was en ondanks alle verdriet het gezin echt Mirthe' s welzijn voor op kon zetten. Nog steeds vol respect hoor. Liefs cobie

    BeantwoordenVerwijderen